Bilgisayar Süpürgesi
Bilgisayar Süpürgesi
Bilgisayar Süpürgesi

Bilgisayar Süpürgesi

12,00 TL 5,99 TL
Stokta Yok Gelince Haber Ver

- Pratik ve kullanışlı

 

- Klavye içine giren tozları kolayca temizler

 

- USB'den elektriğini alır

Bilgisayar Süpürgesi HAKKINDA KİM,NE DEDİ?

tayfun y****
sipariş verdim bekliyorumm =)
burcu t****
güzel bir ürün beğendim :) işe yarıyor...
cansu s****
bende sipariş verdim. umarım güzeldir ihtiyacım olan bir şey. yorumları okuduktan sonra ümitle bekliyorum
Emre Ö****
Ürün çok başarılı. 2 farklı ucu var zaten görüldüğü üzere ve özellikle şu fırçasız olan uç sayesinde klavyenin içine düşmüş tozları, pislikleri tuşları çıkarmanıza gerek kalmadan süper çekiyor. Tam bir fiyat/performans ürünü. Temizliği de çok rahat, tozlar motorun önüne yerleştirilmiş bir filtreye yapıştığından siz temizleme kısmını açsanız da etrafa dağılmıyor.Tavsiye ederim herkese.
şule k****
bende 1 tane aldım küçük bir alet kullanışlı içinde küçük torbası bile var bu fiyata bişey değil yani....
Selin Ö****
ihtiyacım olmamasına rağmen nerdeyse birden fazla alacağım. Çok kullanışlı fiyatına göre küçük bir canavar diyebilirim. Herkese tavsiye ediyorum. Normal şarjlı süpürgelerin minyatürü gibi :))
Berkay Ş****
tekrar satışa koyun
Berkay Ş****
tekrar koyun lütfennn
Ceren G****
siparişi verdim 4 gözle bekliyorum.
yakup d****
umarım işe yarar
FATMA BETÜL K****
mantar lamba ne zaman tekrar satışa girecek??
eren mücahit ç****
sadece çekiyor.
sertaç k****
çok memnunum toz kırıntı bırakmıyor.boyundan büyük iş çıkarıyor
Ekrem D****
urunu alırken çok teredur ettım cekmez uflemez odur budur ama dun elıme ulastı cok basarılı cok guzel tasarlanmıslar teredurt etmeden alabılırsınız
Sinan D****
ürünü perşembe aksamı verdim Cuma sabahı kargoya verildi cumartesi aldım :) hızlı kargo . ürüne gelince (mini usb süpürge) güzel kaliteli sorun yok :)
Burak Y****
calısıyor.
Mert A****
ben aldım ama kucuk tozları içine cekiyor ayrıca içinde toz torbası falanda yok dusunenler için soleyeyim içinde birikiyo sadece hem hızlı hem yawas modu war ısıgıda guzel yani fiyata deger tavsiye ederim tozları cekio yani sorun yok ;)
Hasan Sertaç Y****
off yastok bitmiş :( tekrargelsin lütfen
Sarp A****
kablosuz kulaklık yeniden koyulsun lütfeen :(
Seda Srht Y****
cekiyor mu ufluyor mu biri solesin
Cemile Canan C****
Bu süpürga klevye için gercekten cok kullanışlı,memnunum tşkler
gürkan ç****
sipariş verdim bekliyorum ve bu kadar yoruma bakılınca da gerçekten fazlasıyla merak ediyorum ürün elime ulaşınca yorumu paylaşacağım :)))
nihat a****
fiyatına göre etkili teşekkürler
tuncay k****
Siparis verdim cok guzel cekis kuvveti gayet iyi kaliteli tesekkurler...
fazlı K****
trabzona perşembe sparısı verdım kargodaymıs aradım cumartesı elımde olcakmıs merakla beklıyorum
levent s****
iyi
şehmus s****
gerçekten güzel bir ofis ürünü sadece klavye degil ufak ekmek kırıntısı pasta kırıntıları nı da çok rahatlıkla çekiyor kulanışlı bi ürün bence
oğuz ç****
kapağın olduğu yerden zaten hava kaçırıyor çekiş gücü desen değil iyi diği tüm hava o acıktan cıkıyor. sadece süpürgesini kullanabilirsiniz , kesinlikle tavsiye etmiyorum çöpe atmayın paranızı



  Yakaladın yakaladın dan yine ufak sorunlara pratik çözümler. Birçoğumuz duymuştur, Klavye en mikroplu yerlerin başında geliyor diye. Artık klavyeleri ters çevirip masaya vurmaya veya elektrik süpürgesi ile tozları çekip sonrasında toz torbasında klavye tuşlarını aramaya son. Güçlü motoru ile engel tanımaz.

 

Özellikle dizüztü bilgisayarlarda klavye üzerine dökülen kırıntılar zamanla bilgisayarın iç kesimlerine kadar gidebildiğinden bilgisayara zarar verebilmektedir. Bu ufak tefek gibi görünen kırıntıları USB mini süpürge hüüüp diye ortadan kaldıracaktır.

 

Bilgisayar Süpürgesi Özellikleri :

 

    Güç kaynağı yada elektrik tesisatına gerek duymaz.

    USB port ile çalışır.

    Karanlık ortamlarda LED ışığı sayesinde temizliği kolaylaştırır.

    Klavye, LCD ve  Monitörünüzdeki tüm pislikleri temziler.

    Fırçası sayesinde Klavyeye yapışmış kirleri yumuşatarak emilimini sağlar.    

 

Bilgisayar Süpürgesi Paket İçeriği :

 

    1 - adet  Mini süpürge

    1 - adet  Klavye temizleme fırçası

    1 - adet  Yumuşak plastik emme borusu.

 

Bilgisayar Süpürgesi Boyutları: 20 cm x 6 cm

 

Bu mini süpürge ile temizlik artık çok daha kolay ve çok daha hızlı!

Tatiana_sevg_gunu.jpg